השחקן ג'וד לאו מגיע לטלוויזיה עם סדרה חדשה בכיכובו – "היום השלישי" בהפקת HBO. הנה כל הפרטים שתרצו לדעת על הסדרה שתעלה בישראל באמצע חודש ספטמבר 2020.

השבוע תעלה בישראל הסדרה החדשה מבית HBO – היום השלישי (The Third Day), שתעלה כאן בהוט, יס וסלקום TV. זוהי הפקה מושקעת של HBO עם קאסט שחקנים איכותי ובראשו השחקן ג'וד לאו (Jude Law), ונכתבה ע"י דניס קלי ופליקס בארט.

צפו בטריילר של הסדרה היום השלישי של HBO:

מדובר למעשה במיני סדרת דרמה/מיסתורין שתחולק ל-3 חלקים – קיץ, סתיו וחורף, ותספר על אדם בשם סאם (ג'וד לאו) המגיע לאי מיסתורי אל מול חופי בריטניה ופוגש שם קבוצת מקומיים ששומרים על מסורת חייהם בכל מחיר. לאחר מכן, מגיעה אשה נוספת לאי בשם הלן (נעמי האריס) ויוצרת בינה לבין סאם מתחים חזקים ביניהם.

היום השלישי – שחקנים

קאסט השחקנים בסדרה היום השישי מרשים למדי וכולל את ג'וד לאו, נעמי האריס, אמלי ווטסון, קת'רין ווטרסון, פאדי קונסידיין, ניקו פארקר, ופריה אלן.

ביקורות

כמה מבקרים באתרים ידועים ברשת כבר פרסמו ביקורת על על הסדרה ואפשר למצוא רשימה שלהן בעמוד הבא. הסדרה תעלה ברחבי העולם ובישראל באמצע חודש ספטמבר 2020 ולאחר שתעלה, נסקור כאן ביקורות נוספות ונציג את מדד ביקורות הגולשים.