בכל הקשור לתרבות, תם עידן ההגבלות והאיסורים על ההופעות בישראל, ובזכות החיסונים המוצלחים, ההופעות והאמנים חזרו להופיע בבמות הגדולות לאחר שנאלצו להמתין יותר משנה שלמה ללא הופעות.

אז לאחר הבצורת הארוכה, החלטנו לבדוק אילו הופעות שוות ומומלצות מחכות לנו כבר בחודשים הקרובים. לצורך כך, נעזרנו באתר הכרטיסים https://www.kartisim-online.com/ שסוקר ומציג את כל ההופעות הגדולות של האמנים המובילים בישראל. אז הנה הם לפניכם.

הופעות של איתי לוי

הזמר איתי לוי הוא ללא ספק אחד הזמרים החמים והמצליחים ביותר בישראל. ההופעות של איתי לוי הופכות מהר מאוד לסולד אאוט והשירים שלו נצפים במיליונים ביו טיוב. לוי יופיע בהיכל מנורה ובקיסריה בסדרת הופעות גדולה ומושקעת כשלחלק מהן כבר אזלו כל הכרטיסים.

שלום חנוך ושלומי שבן בקיסריה

שני אמני הענק הישראלים שלום חנוך ושלומי שבן, משתפים פעולה במופע חדש בקיסריה. אחד מייצג את הדור הישן של המוסיקה הישראלית עם להיטים שהפכו לנכסי צאן ברזל, השני, מייצג את הדור החדש והחלוצי של המוזיקה הישראלית. התוצאה לא יכולה להיות אחרת מסופר מעניינת.

חנן בן ארי בקיסריה

אחד הזמרים הבולטים והמצליחים ביותר בישראל כיום הוא חנן בן ארי. זמר שממש פרץ לאחרונה ונחשב כיום לאחד המצליחים ביותר. בן ארי, לא נתן לכיפה ולדת לשנות אותו והפך לממש לחלוץ שהביא אחריו זמרים אחרים מהמגזר היישר ללב המיינסטרים במוזיקה הישראלית. בן ארי יציג סדרת של 3 הופעות יום אחר יום באמפי קיסריה.

משינה בסדרת הופעות חדשה ל-2021

גם הלהקה המיתולוגית משינה לא רוצה להפסיק לנגן והיא יוצאת עם סיבוב הופעות חדש במועדון בי סייד של זאפה בתל אביב. נכון לעכשיו נראה כי הכרטיסים כבר קרובים להיאזל, כך שכדאי למהר ולהזמין כרטיסים אם אתם רוצים לראות את משינה מולכם בלייב.

החברים של נטאשה בהופעה 2021

עוד להקה מיתולוגית שחזרה לחיים לאחר הפסקת פעילות ארוכה, היא להקת החברים של נטאשה שמציגה בימים אלו סיבוב הופעות חדש באמפי קיסריה בחודש מאי הקרוב. הלהקה צפויה לבצע שם את כל להיטיה הגדולים ואם אתם נמנים על מעריצי הלהקה, מובטחת לכם הנאה גדולה.

פורטיסחרוף חוזרים להופעות ב-2021

ולסיום, אחת ההופעות המדוברות ביותר לקיץ 2021, היא הופעת האיחוד של פורטיסחרוף שהיו אמורים להופיע גבר שנה שעברה, אך נאלצו לדחות עקב הקורונה. פורטיסחרוף יופיעו השנה בחודש מאי הקרוב באמפי רעננה, ולפי הביקוש הגדול, אם לא תמהרו לרכוש כרטיסים, כנראה שלא יישארו לכם הרבה.